POLITYKA JAKOŚCI
Głównym celem firmy Zakład Produkcyjno-Usługowy LIS s.c. jest dostarczanie na rynek najwyższej jakości usług w zakresie obróbki skrawaniem metali, w taki sposób, aby zaspokoić potrzeby i oczekiwania naszych Klientów.
Zdobycie zaufania i lojalności naszych obecnych i przyszłych klientów jest wynikiem solidności, precyzji, terminowości oraz wysokiej jakości i efektywności zarządzania. Zadowolony, profesjonalnie obsłużony i usatysfakcjonowany Klient jest kluczową wartością w strategii firmy i gwarancją jej sukcesu.
Do realizacji najważniejszego celu organizacja przyjęła kierunki działań strategicznych i operacyjnych:
- wprowadzenie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015
- stały kontakt z Klientami, doskonaląc relacje i dążąc do spełniania indywidualnych potrzeb
- stałe podnoszenie kwalifikacji, świadomości oraz zaangażowania pracowników
- spełnienie wymagań prawnych i innych
- wzajemna satysfakcjonująca współpraca z dostawcami na partnerskich warunkach
- podejmowanie decyzji w oparciu o pełną analizę danych i faktów
- ciągłe dążenie do wysokiej jakości produktów
Współwłaściciele fimy ustanowili niniejszą Politykę gwarantując iż została zakomunikowana, zna i rozumie swoje obowiązki oraz że zapewni środki do realizacji jej celów.